Vše o reklamaci

Základní informace

Na všechno námi prodávané zboží (není-li uvedeno jinak) platí standardní záruční doba 2 roky. Veškeré námi prodávané zboží je z distribuce pro český trh a nepochází s tzv. "šedého dovozu" viz tento článek : Pozor na šedý dovoz! Záruční doba běží od převzetí zboží. Pokud se na vámi zakoupeném zboží před uplynutím záruční doby vyskytne závada, máte možnost zboží reklamovat.

Vzhledem k narůstajícím problémům s doručováním reklamací ze strany ČP, zasílejte informace o odeslání reklamace s podacím číslem zásilky také na náš e-mail : reklamace@store4you.cz.

Pokud servis nenaleznete, kontaktujte nás na reklamace@store4you.cz a nalezneme nejbližší servis a u vybraných značek pomůžeme domluvit svoz přímo do servisu.

V mnoha případech některé značky reklamovaný výrobek na svoje náklady od vás odvezou a po opravě dovezou zpět, tyto informace najdete na webu konkrétní značky a záručním listu či kartě.  Servisy zpravidla zajišťují svoz reklamovaného výrobku zdarma na celém území ČR (u malých spotřebičů např. GENIUS, DELL, ACER, GoClever atp.) a není nutné zbytečně odesílat k nám. 

V každém případě nás informujte e-mailem o reklamaci předem - číslo faktury, výrobek a závada. 

Pro případ reklamace přímo v servisu si s sebou vezměte daňový doklad (fakturu) ke zboží. Pokud zboží do servisu zasíláte, přiložte potřebné dokumenty k reklamovanému zboží. Přesto že záručním listem je i daňový doklad, některé servisy požadují i potvrzený originální záruční list od prodejce. Záruční list nepotvrzujeme přímo, protože vám dodáváme originálně zabalené zboží které zásadně nerozbalujeme a fyzicky nekontrolujeme.V případě, že záruční list ještě nemáte potvrzený, zašlete jej s kopií faktury na naši adresu. Obratem vám ho vyplněný vrátíme zpět. 

V případě že zboží chcete reklamovat přímo u nás, ZAŠLETE poštou zboží na adresu :

E Retail s.r.o., Kroužek 99, Rousínov, 683 01

K reklamovanému zboží přiložte potřebné dokumenty :

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • vyplněný reklamační formulář

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Reklamace požkozeného zboží přepravou 

Při přebírání zboží od přpravní společnosti si prosím pečlivě zkontrolujte přebírané zboží.
Zásilku která jeví zřetelné známky požkození nepřebírejte a sepište s řidičem zápis o požkození zásilky.

V případě že obal je v pořádku a až po rozbalení zjistíte že zboží požkozeno, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravní společnosti!

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700
  • Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.

Zboží které vám bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá tomu zboží které jste objednávali, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení.

 

© 2015 - store4you.cz - pro radost z vaření